2011. április 27., szerda

Megkezdődött a turistaszezon

Tegnap voltam a városban. Meglepődtem mennyire nyárias hangulat van már. Minden üzlet nyitva, az utcák teli emberekkel, bár többsége zakynthoszi, de ez mindegy. Főleg a szuvenírüzletek és a nyári éttermek amik feltűnnek. Szeretem azt is amikor a boltokat járva már nem sötétedik ránk. Ez most nem annyira új, mert már egy hónapja, amikor az órát állítottuk át, azóta így van.
Ma egész nap esik, de tegnap az is nyárias volt, 30 fok fölött.

Kirándulók is itt vannak már. 23.-án jött az első repülő Hollandiából. Hétvégén volt Húsvét, arra is jöttek sokan a szigetre, ki kirándulni, ki a rokonokhoz. A legtöbb hotel tele volt az ünnepre. Ilyenkor már általában jó az idő, a görögöket húzza a vidék, a szigetek és nagy kerti partikat rendeznek. A hónap elején kiránduló hajó is megállt, közel 2000 turistával. És igen, már vannak akiket láttam a tengerben fürödni. Nekem még kell egy hónap, azt hiszem.

Az idei szezon mintha hamarabb kezdődne, mint máskor. De lehet hogy csak azért tűnik úgy, mert úgy látom, jobban készülnek rá. Idén nem hagyták az utolsó hétvégére a takarítást, felujítást,... Több kirándulóra számítanak ebben az évben a tavalyihoz képest. Remélem így lesz.

Hivatalosan május 1-jével kezdődik a turista szezon. És hogy maradjunk a görög nyugalom határán, sok vállalkozó még mindig nem tudja hogy a munkásai mikor, hol,... dolgozzanak. Majd olyan 10.-e körül.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése