2011. április 9., szombat

Blogról, magamról,...

Először is üdv minden jövőbeli olvasómnak.

Claudia a nevem és Görögországból jelentkezem. Már itt élek pár éve és nagyon megszerettem ezt a helyet, ezt az életstílust, a klímát,... Szeretném bemutatni ismerőseimnek és ismeretleneknek egyaránt, milyen is itt élni, milyenek a mindennapok,... A másik ország Albánia. Szomszédország és sokban hasonlóak. Lakni még nem laktam ott, de sokszor latogattam, főleg a fővárost. Ismerem a szokásaikat is a férjem által.

Nem fogok túl személyes blogot szerkeszteni. Témáiban persze tükrözni fogja azokat, amik érdekelnek, ahogy én látom, ahogy én tapasztalom. Lehet, hogy amit írok, megjegyzek, nem lesz érvényes az egész régióra, a témakörre (teljesség igényével), de nem is az a célom. Nem szeretnék túl hosszú bejegyzéseket hozzáadni, mert néha én is úgy vagyok, hogy amit olvasok másoknál, érdekelnek, csak éppen nincs kedvem, időm, erőm átolvasni.

Ennyi.

PS: Szívesen fogadok hozzászólásokat, véleményeket, kérdéseket, témakat, amiŕől bővebben szeretnétek tudni.

2 megjegyzés:

  1. Szia Claudia,
    örülök a blogodnak, mindent igyekszem elolvasni, mert idén készülünk Albániába. Irj mindenről részletesen. És Görögországról is!
    Üdv, Ági

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ági,
    köszönöm a bíztatást. Ha van valami ami konkrétan érdekel, nyugodtam kérdezz, megpróbálok utánajárni.
    Minden jót.

    VálaszTörlés