2011. szeptember 5., hétfő

Blogom fél éve

Kb. fél éve kezdtem el írni a blogomat. Akkor még más terveink voltak a nyárra, egyik, hogy Albániába költözünk. Lehet, hogy meglepő, mert ez nem az az ország ahova az emberek menni szoktak, hanem ahonnan jönnek. De én szeretek különcködni. Megpróbálok lejegyezni mindent ami új, érdekes, más ezen a tájon, mert idővel megszokottá válnak a dolgok és szeretnék emlékezni mindenre. Ezért elsősorban magamnak írok, mint naplót, de nagyon örülök az olvasóimnak.

Statisztika alapján Magyarország után Argentínából vannak a legtöbben, akiket érdekel a mediterrán, majd USA, Németország, Románia és meglepő módon Dél-Afrika. Néha a látogatók közt felfedezem Albániát is, érdekelne, hogy ez véletlen e, vagy élnek-e ott is magyarok.

Legtöbbet nézett oldalak a dobogón: Albán konyha, Kék Szem - Syri i Kalter és a Narancsos csokis torta.

A forgalom forrásai: természetesen első helyen a google, majd albánia.lap.hu és nemezezz.blogspot.com (Köszönöm).

És mit is kerestek a googlen? Görögország, Albánia, tengerpart, albán konyha, receptek, görög szem (ezen nagyon sokáig gondolkodtam, mi is ez, hisz hetente kerestek rá) a legmenőbb kulcsszavak. Az is érthetetlen volt, amikor a japán kultúrára a google az én blogomat ajánlotta. Legjobb fotóm Navajóról van, ez a kép hozza a legtöbb látogatót.

Nagyon örülök minden olvasómnak, és szeretnélek bíztatni hogy bátran használjátok a hozzászólás opciót, akár névtelenül is. Én is szívesen hallanék, olvasnék egy adott téma kapcsán arról mi a helyzet egy más, távolabbi országban.
Köszönöm.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése