2012. április 7., szombat

Blog ajánló

Életem a görögökkel.... avagy, görög felesége lettem

A naplóregény 43 fejezetből áll és a története egyszerű, de ahogy mindenki élete más, ezért ez is egyedi. Az első részek helyszíne még Erdély, majd lassan áttér Görögországra. Sok érdekes dolgot megemlít a szokásokról, és az akkori életről. A novella második felében inkább már csak a férfi-nő kapcsolat kap szerepet, az érzelmek. Szerintem az írónő nagyon tehetséges, úgy fűzi az elbeszéléseket, h élvezettel lehessen olvasni. Én az utóbbi 2 hónapban nagy lelkesedéssel vártam az új részeket. Nekem nagyon tetszett, ezért is ajánlom.

Most, Húsvét hétvégén megtekinthető az egész mű, de csak úgy van értelme, ha elejétől, egyesivel el van olvasva minden fejezete. link

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése