2017. augusztus 15., kedd

Utazasi tipp: szallas 10% kedvezmennyel

Oke, lehet h most csak nagyon kevesnek mondok ujat, de en csak most vettem eszre. Igaz, a Wizzairrel csak iden utaztam eloszor, de mar tobb jegyet is vettem, a csaladnak is, meg hetente kapom az emailjeiket, de nem emlekszem h valahol reklamoztak volna.

Szoval,a szallasfoglalas 10% jovairjak.

Nem tudom pontosan hogyan mukodik, ha valamelyik olvasomnak lenne tapasztalata veluk, megirhatna a megjegyzesekben.
- Eloszor is a wizzair.com oldalan kell a keresot atallitani szallaskeresore, megadni a varost, idopontot.
- Ez atiranyit a booking.com oldalara.
- Itt a tetszetos szallas lefoglalasa utan megadni a wizzair tagsag adatait, es akkor jovairjak.
- Es gondolom a kovetkezo repulojegy vasarlasnal fel lehet hasznalni az igy gyujtott kreditet.

Ha ez igy mukodik, ahogy gondolom es nincsen benne semmi trukk, akar ingyen is repulhetunk legkozelebb.
Pl. 1 het atlagos szoba kb. 200 euro, ebbol 20 eurot jovairnak. Ebbol mar lehet venni akar oda-vissza repulojegyet is 1 szemelynek.

Foglalas torlese eseten, gondolom a wizzair is kap tajekoztatot, es elveszi a kreditet.

Lehet h mas legitarsasagoknal is van hasonlo, en nem szoktam hasznalni. Ryanair repjegy vasarlasnal volt kedvezo autoberles reklamozva, de azzal sincs tapasztalatom.


Szallasadok a booking.com-nak kulombozo szazalekokat fizetnek, ezek erteke tobb tenyezotol is fugg, de kb. 10 % a minimum. Ezt onnan tudom, h nekem is van kiado apartmanom az oldalon, amit mar elozo posztokban megirtam. Ha valaki a blogrol vagy ismeros altal talal hozzam, a kozvetitoi dijat nem kell fizetnie.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése