2011. október 11., kedd

Gránátalma szezon

Megérett a kedvenc gyümölcsöm! Nem volt mindig az, csak azután ismerkedtem meg vele, h idejöttem. Amikor először kóstoltam, túl édesnek tűnt és túl macerás volt felbontani és kinyerni a magokat, de valahogy idővel egyre többet ettem és megszerettem.


Legtöbbször csak frissen, magában esszük, de sokszor készítek belőle könnyű desszertet is. Sütés nélkül, h ne vesszenek el a vitaminok, jogurttal, h egészséges is legyen. Mutatósabb, ha a gránátalma szemek sötét pirosak, de most még csak halványak voltak. Találtam hozzájuk még szedret is.
Hozzávalók:
jogurt vagy tejföl, cukor (ízlés szerint, én kb. 4 ek-t tettem 5dl jogurthoz), zselatin (+ 1-2 dl víz) és gyümölcsök.
Elkészítés:
Zselatint elkészítem, ahogy kell (általában megolvasztani majd felmelegíteni kell h folyékony legyen) és az összes hozzávalót egybekeverem. Valamilyen formába öntöm.
Félreértések elkerülése végett, a recept nem görög. Sokan még tejszínt is kevernek bele, de nekem úgy nem ízlett.


(Fényképezésnél már csak a fele volt meg.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése