2013. április 7., vasárnap

Afrikai porfelhők

Képek a mai napról:

(Kostas Tourikis)


 
(Dennis Anastassiou)
Én is fényképeztem, de az én képeim fele annyira sem jók. Igaz még nem néztem meg nagyban, még mindig ott van a mobilban, de a szomszéd házfala meg pár fa eltörpül ezek mellett. A fotókat a facebookon találtam, művészembereket nem ismerem, de úgy gondoltam megérdemlik h ott legyen a nevük.

Ezek a "piros" esők nem ritkák errefele. Jó oldala, h ilyenkor nincs hideg, hisz a szél Afrikából jön, néha még extra meleget is hoz. Negatív része pedig nemcsak a csapadék de ott van még a sivatagi por, homok. Ilyenkor mindent beborít, autókat, utakat,.... teraszt :(  jómúltkor azt mondták a hírekben, h 350 köbméter por hullott a szigetre. (szerintem 1 mm-rel számoltak, de a végeredmény elég soknak túnik)

Amikor előszőr tapasztaltam, elég rémisztő volt. Hirtelen sötétség, az ég átváltozott sárga színűvé amilyenben még soha nem láttam, erős szél, eső. Volt egy kis világvége feelingje. Most h már tudom h normális jelenség, szeretem a színes és változatos természetnek ezt a részét is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése